Back

Oj vad ni har varit flitigt aktiva här idag, när jag såg statistik-kurvan nyss kände jag att jag får uppdatera lite åt er. Funderade starkt på att lägga ner bloggen helt under den här tiden jag inte har uppdaterat men kom fram till att det inte hade känts helt okej faktiskt. För ni tillsammans med den här
bloggen har ju blivit en vana, en god sådan dessutom. 

Jag hade råkat få en (?) otrevlig läsare på halsen som då och då lämnade lite bittra kommentater men från samma
IP-adress varje gång. Så till dig vill jag säga: för allas vår skull, lägg ner så
slipper jag gå vidare med detta. En ip-adress är alldeles för enkelt att spåra upp så håll fingrarna i styr min sköna! 

Nu till lite trevligare saker, ikväll väntar Deni hemma med middag och vi ska mysa ner oss i soffan alldeles snart. Imorgon ska jag och mamma ta en shopping-tur i lilla Ängelholm och kvällen kommer spenderas med min man! :* Och på tal om shopping, visst är väl mellandags-rean överskattad i år? Jag har inte hittat något på hela Väla som har varit värt att ta med hem. MED UNDANTAG för en ursnygg, grovstickad kofta från Cirkus och en kudde från Lexington till oss. Båda dessa var dock inte på rea men väl värda vartenda krona ändå! Ska försöka fota koftan ikväll åt er, annars visar jag den imorgon såklart :} 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback