Spring-time

Gud vilken skön och varm morgon jag har haft. Vädret är ju perfekt idag? Är det bara jag som är i chocktillstånd över den så kallade "värmeböljan" som på sin höjd når 13 grader (i solen) ?
Nöjd är jag iallafall, för bor man i ett kallt land som Sverige så lär man sig uppskatta varenda liten solstråle som tittar fram, visst? :)

Jag startade morgonen med träningspass och känner mig duktig. Har börjat se lite resultat på kroppen nu, så jag är ännu mer peppad över träningen nu!

Nu ska jag iväg till ett jobb-pass i butiken, idag kommer dessutom nya varor till oss! (*glad tjej!*) Så titta in om ni är sugna på snygga vår-kläder! :*



Snygg jacka ! Var har du köpt den ?

Svar: Tack! Den kommer från Zara men är köpt förra året :)
Ema Pasovic Petrovic

2013-04-16 // 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback