Resultat

Efter att ha tränat aktivt i ca 2 veckor har jag sett tydliga resultat på kroppen, och allra mest magen. Jag blev stenpaff när jag satte före-bilden bredvid dagens bild, oj vad träning och annan kost gör mycket för kroppen! Jag som tidigare var anti-träningsmänniskan nr 1 är nu helt omvänd ska ni veta. Behöver inte lägga upp bilden här, är lite skeptiskt mot kroppsbilder på nätet men ni ska veta att resultaten redan har visat sig, är det möjligt!? :) Jag är iallafall hur glad som helst och nu mer motiverad än någonsin att fortsätta träna och äta rätt. Heja mig! :)

Annars är det inte så mycket nytt hos mig, ska fota mina nya älsklingar som jag shoppade med mig igår så ni får se och sukta lite :) Har hittat ett par ljus-orange shorts från Circle of trust som allra helst borde bli mina nu .. Dom är fulländade. Usch, om man bara hade en klumpsumma att shoppa för varje månad, kan ni tänka er det? En vanlig lön och en shoppinglön! Lycka.

Är för övrigt på väg hem nu, trött i hela kroppen så en varm säng är det som väntar mig strax! Imorgon blir det träning och jobb i min älskade Noa-butik! :*

Idag blev det gummistövlar, välkommen tillbaka till regnet som har öst ner hela dagen. Våren regnar bort innan den ens har hunnit komma :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback