Pink shoes .

Vänner och pärlor :)

Jag har nu fastnat på knutpunkten då mitt tåg hem är inställt -.-
orsak: okänd men förmodligen lite oväntat regn som våra miljontals-värda tåg inte klarar av. Vatten är ack så farligt. Tänk om tågen rostar sönder på den långa, långa vägen till Ängelholm.

Så nu sitter jag här med världens alla fyllegubbar och andra irriterade resenärer (inte dom usla från imorse) och väntar på något som ska ta mig hemåt! :)

Har dock haft en alldeles utmärkt dag utöver detta och morgonens lilla pendel-missöden. Fick med mig ett par nya träningsskor hem från (hör och häpna) HM. En recension av dessa kommer så
fort de är prövade! Men vem kan säga nej till rosa? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback