Nya tag!

Nä hörrni, ni är ju tysta som små möss på bloggen. Ni är lika många som tittar in men ingen vill lämna spår efter sig, varför vill ni vara hemliga pärlor? :)

Idag har jag tagit tag i träningen och köpt ett Friskis-kort till mig själv här i Ängelholm så nu kör vi, beach 2013 ska vara redo för mig! Har redan bokat in mig på massa pass, träningsvärken kommer komma men det är ju tecken på att man kör på ordentligt, visst?

Annars har jag och mannen varit lediga idag så vi har promenerat borta vid Vejbystrand ihop. Vilka läckra hus som finns där borta, wow säger jag bara. I framtiden ska jag bo där, tro mig!

Nu blir det snart sängen, imorgon väntar träning och jobb! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback