Goodnight !

Älskade pärlor som troget tittar in på min bloggis varje dag, vad jag bara önskar att jag visste ungefär vilka ni var? :)

Idag har jag haft en heldag hemma hos mamma med allt från fotbollsmatcher till shopping till mat-handel med mormor. Med andra ord; en riktigt perfekt dag i min mening. Man behöver lite sådana här avslappar-dagar för att känna sig riktigt skönt utvilad ibland visst? :) För vad är väl bättre än alone-time med mami? ..

Efter jobbet kom mannen och joinade oss :)

Fick med mig två fina pärlor hem idag förresten, en från Hunky-D och en från Spira men bilderna får ni vänta med tills imorgon för nu ska jag och mannen faktiskt lägga oss. Imorgon väntar morgon-träning följt av jobb :) Happy tuesday alla!

Godnatt :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback