Friday again :)

Godmorgon pärlor!

Har haft massa onödiga problem med min mail nu på morgonen tack vare att någon eller någrahar lyckats spärra den. Så det var en irriterad tjej som lyckades återställa allt till sin ordning för inte en lång stund sen. Förstår inte varför folk inte bara kan hålla sig till sitt? Andras är alltid roligare eller? Nä, inte ok! Ungefär lika irriterande som att gå upp tidigare för att tvätta bara för att se att tvättiden är snodd -.- .. blö!

Nog om det, ingen negativ energi på bloggen :) ! Idag har jag mitt "möte" vid 13-tiden som jag förbereder mig för just nu och därefter jobb i butiken. Mannen jobbar också hela dagen, vi är hurtiga människor vi! :)

Nu: Frulle!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback