Dags att sova !

Är helt slut idag så jag har övertalat mannen om att vi ska lägga oss tidigare än tidigast ikväll. Vill aldrig lägga mig ensam :) Så nu är det dags för oss att sätta punkt för ännu en torsdag.

Imorgon ska jag på ett träningspass redan 09:30 så det blir ingen längre sovmorgon för min del (-.-) men det ska faktiskt bli skönt att sätta igång med detta. Tipsar alla om att börja träna så fort man har lite tid över, man blir så full av energi på något sätt!

Efter träningen blir det lite jobb och sen blir jag upphämtad och körd till mamma och pappa där vi ska se finalen av vår version av Idol; ZMBT :) Mys-kväll med andra ord? Javisst!

Godnatt pärlor så hörs vi imorgon bitti såklart :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback