Blö !

Blö, problemen med min mail verkar inte försvinna. Kära vänner, ni som läser detta, hur orkar man lägga energi på att försöka ta sig in på någon annans hotmail-konto? Jag menar, vad finns där som kan vara av intresse för någon främling? Kan meddela dig som försöker komma in att det enda som du kan tänkas finna där är ett par tradera-mail tätt följda av något enstaka mail från min mami. Så nu när mysteriet är löst kan du kanske låta min mail vara ifred? :)

Bort med den energin nu, bloggis ska förbli positiv! Har varit iväg nästan hela dagen så ikväll beställde jag och mannen hem lite thai-mat och mös ner oss i soffan. Vi jobbar båda imorgon så det blir ingen uppesittar-kväll för vår del ikväll men vi njuter ändå!

Kolla vad jag möttes av imorse när jag vaknade. Vem har haft sån tur som jag?

Godnatt pärlor.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback